Menu Close

Veiklos kokybės vertinimas

            VEIKLOS KOKYBĖS IŠORĖS VERTINIMO, VYKUSIO 2019 M. GEGUŽĖS 14-16 DIENOMIS,

                                                             TRUMPOJI ATASKAITA

        STIPRIEJI IR TOBULINTINI ALYTAUS LOPŠELIO-DARŽELIO „PUŠYNĖLIS“ VEIKLOS ASPEKTAI

                      Stiprieji veiklos aspektai

  1. Aplinkos svetingumas, saugumas, estetika (1.1.2. – 4 lygis);
  2. Mikroklimatas (1.1.3. – 3 lygis);
  3. Bendravimas ir bendradarbiavimas su socialiniais partneriais (1.2.2. – 3 lygis);
  4. Ugdymo(si) aplinkos, priemonių gausa, įvairovė ir atitiktis vaikų amžiui ir poreikiams (2.1.3. – 4 lygis)
  5. Mokytojo ir vaiko sąveika (2.3.2. – 4 lygis);
  6. Individualių vaiko saugumo, emocinių, fizinių ir socialinių poreikių tenkinimas (4.2.1. – 4 lygis);
  7. Vaiko sveikatos  stiprinimas (4.2.4. – 3 lygis);
  8. Vadovavimo principai (5.3.1. – 3 lygis);
  9. Žmogiškųjų išteklių vadyba (5.3.2. – 3 lygis);
  10. Racionalus patalpų naudojimas (5.4.2. – 4 lygis).

                                   Tobulintini veiklos aspektai

  1. Ugdymo turinio ir veiklų diferencijavimas, atsižvelgiant į vaiko galimybes (2.3.1. – 2 lygis);
  2. Šeimos ir ugdymo įstaigos bendradarbiavimas ugdymo procese ( 2.4. – 2 lygis);
  3. Vaiko  daromos pažangos vertinimo sistema (3.1.1. – 2 lygis)
  4. Įsivertinimo rezultatų panaudojimą planuojant veiklas (5.2.2. – 2 lygis)

 

IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMOS,

VYKDANČIOS MOKYKLOS VEIKLOS ĮSIVERTINIMO, VYKUSIO 2023-10-02–2024-01-17, TRUMPOJI DALIS

BENDRAS MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO

APIBENDRINIMAS PAGAL SRITIS

Sritis Kokybės lygis
1. Vaiko gerovė 3       lygis
2. Ugdymasis 3       lygis
3. Ugdymo(si) aplinka 3       lygis
4. Ugdymo strategijos 3       lygis
5. Pasiekimų vertinimas ir ugdymo planavimas 2       lygis
6. Bendradarbiavimas su vaikų šeimomis 3       lygis
7. Besimokančios organizacijos kultūra 3 lygis

 

Mokyklos atskirų vertinimo sričių ir veiklos kokybės lygio apibūdinimai:

 

3 lygis (išskirtinė praktika) – veiklos kokybė labai gera, t. y. vertinamų rodiklių raiška aiški, nuosekli, ryški.

2 lygis (veiksminga praktika) – veiklos kokybė gera, t. y. nustatyta vertinamų rodiklių raiška, bet ji dar turėtų būti tobulinama apimtimi, kokybe.

1 lygis (gera pradžia) veiklos kokybė minimali, t. y. vertinimų rodiklių yra nežymi (tik pavieniai ženklai, pasireiškė tik tam tikroje situacijoje), veiklos kokybė turi būti tobulinama, kad užtikrintų vaikų poreikius.

0 lygis (neatitinka vertinimo kriterijų) – veiklos kokybė nepriimtina, t. y. nenustatyta vertinimo aspekto raiška arba ji yra neigiama, veiklos kokybė yra nepakankama ir turi būti iš esmės tobulinama, kad užtikrintų vaikų poreikius.

 

                                                                                            Administracija