VEIKLOS KOKYBĖS IŠORĖS VERTINIMO, VYKUSIO 2019 M. GEGUŽĖS 14-16 DIENOMIS,
TRUMPOJI ATASKAITA
STIPRIEJI IR TOBULINTINI ALYTAUS LOPŠELIO-DARŽELIO „PUŠYNĖLIS“ VEIKLOS ASPEKTAI
Stiprieji veiklos aspektai
- Aplinkos svetingumas, saugumas, estetika (1.1.2. – 4 lygis);
- Mikroklimatas (1.1.3. – 3 lygis);
- Bendravimas ir bendradarbiavimas su socialiniais partneriais (1.2.2. – 3 lygis);
- Ugdymo(si) aplinkos, priemonių gausa, įvairovė ir atitiktis vaikų amžiui ir poreikiams (2.1.3. – 4 lygis)
- Mokytojo ir vaiko sąveika (2.3.2. – 4 lygis);
- Individualių vaiko saugumo, emocinių, fizinių ir socialinių poreikių tenkinimas (4.2.1. – 4 lygis);
- Vaiko sveikatos stiprinimas (4.2.4. – 3 lygis);
- Vadovavimo principai (5.3.1. – 3 lygis);
- Žmogiškųjų išteklių vadyba (5.3.2. – 3 lygis);
- Racionalus patalpų naudojimas (5.4.2. – 4 lygis).
Tobulintini veiklos aspektai
- Ugdymo turinio ir veiklų diferencijavimas, atsižvelgiant į vaiko galimybes (2.3.1. – 2 lygis);
- Šeimos ir ugdymo įstaigos bendradarbiavimas ugdymo procese ( 2.4. – 2 lygis);
- Vaiko daromos pažangos vertinimo sistema (3.1.1. – 2 lygis)
- Įsivertinimo rezultatų panaudojimą planuojant veiklas (5.2.2. – 2 lygis)
IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMOS,
VYKDANČIOS MOKYKLOS VEIKLOS ĮSIVERTINIMO, VYKUSIO 2023-10-02–2024-01-17, TRUMPOJI DALIS
BENDRAS MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO
APIBENDRINIMAS PAGAL SRITIS
Sritis | Kokybės lygis |
1. Vaiko gerovė | 3 lygis |
2. Ugdymasis | 3 lygis |
3. Ugdymo(si) aplinka | 3 lygis |
4. Ugdymo strategijos | 3 lygis |
5. Pasiekimų vertinimas ir ugdymo planavimas | 2 lygis |
6. Bendradarbiavimas su vaikų šeimomis | 3 lygis |
7. Besimokančios organizacijos kultūra | 3 lygis |
Mokyklos atskirų vertinimo sričių ir veiklos kokybės lygio apibūdinimai:
3 lygis (išskirtinė praktika) – veiklos kokybė labai gera, t. y. vertinamų rodiklių raiška aiški, nuosekli, ryški. 2 lygis (veiksminga praktika) – veiklos kokybė gera, t. y. nustatyta vertinamų rodiklių raiška, bet ji dar turėtų būti tobulinama apimtimi, kokybe. 1 lygis (gera pradžia) – veiklos kokybė minimali, t. y. vertinimų rodiklių yra nežymi (tik pavieniai ženklai, pasireiškė tik tam tikroje situacijoje), veiklos kokybė turi būti tobulinama, kad užtikrintų vaikų poreikius. 0 lygis (neatitinka vertinimo kriterijų) – veiklos kokybė nepriimtina, t. y. nenustatyta vertinimo aspekto raiška arba ji yra neigiama, veiklos kokybė yra nepakankama ir turi būti iš esmės tobulinama, kad užtikrintų vaikų poreikius. |
Administracija